Виховна робота

                                                                  Стаття
Сьогодні 1 грудня  - Всесвітній день боротьби зі СНІДом. До цієї події у групі № 11-12 було проведено виховну годину . Вона  присвячена проблемі профілактики  ВІЛ / СНІДу , сприянню зниження ризику інфікування ВІЛ, формуванню толерантного ставлення до людей з ВІЛ , особистісної та соціальної компетентності учнів , які вимушені жити в умовах епідемії ВІЛ /СНІД .
СНІД – одна з найважливіших і трагічніших проблем , що виникли перед людством наприкінці XX століття . Всесвітній день боротьби зі СНІДом уперше відзначався 1 грудня 1988 року з ініціативи Всесвітньої організації охорони здоров’я , після того , як на зустрічі міністрів охорони здоров’я всіх країн пролунав заклик до соціальної терпимості та розширення обміну інформації щодо ВІЛ/СНІДу .З того часу вся світова спільнота відзначає Всесвітній день боротьби зі СНІДом. Червона стрічка є символом розуміння СНІДу.
Сьогодні ми разом відкрили очі на глобальну проблему не тільки нашої держави , а й усього людства. Прослухали лекцію , переглянули фільм та виконали вправу «Ситуації , в яких ми ризикуємо».
 Нехай кожна людина до кінця усвідомить усю небезпеку, яку несе СНІД, і зробить усе можливе, щоб уберегти себе і своїх близьких та рідних від цієї страшної інфекції, бо СНІД може увійти практично в кожен дім, кожну сім’ю.
Хочеться закінчити такими словами:
Ми бажаємо: любіть свою сім’ю,
Збережіть її від страху і жалю.
Будьте твердими у справах і думках,
Тільки у хороших.
Не давайте вас зламати й підкорить,
Бо на світі треба гідно всім прожить.
Кожен з вас це може.



                   9 лютого відбулася виховна година на тему:                                "ДЕНЬ АФГАНСЬКОЇ ПАМ'ЯТІ "
15 лютого  в Україні відзначається День вшанування учасників бойових дій на територіях інших держав  виведення колишніх радянських військ з  республіки Афганістан.
   Довгих десять років трагічна війна в Афганістані викликала в свідомості людей біль і смуток за понівечені долі наших воїнів.
   Війна зламала життя багатьом молодим хлопцям. Не дивлячись ні на що, вони чесно виконували свій громадянський обов’язок, залишалися вірними присязі до кінця. «Гарячі точки» показали, що наші хлопці варті героїзму батьків і дідів, які перемогли фашизм у роки Другої світової війни.
  Ми вшановуємо всіх учасників тієї, вже далекої війни і засвідчуємо свою глибоку шану та повагу їхній мужності та самовідданій праці.
  Вони є яскравим прикладом для наслідування молодому поколінню, взірцем служіння народу та державі у наші дні.

29 років тому, 15 лютого 1989 року, остання колона радянських військ була виведена з Афганістану.



20 лютого відбулась виховна година на тему:"Пам'яті героїв небесної сотні"
ДЕНЬ ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ АБО ПАМ’ЯТІ ТИХ, ХТО НЕ ПОВЕРНУВСЯ ДОДОМУ

20 лютого 2014 року Україна прощалася із загиблими на Майдані героями України.​Тодішній президент В. Янукович оголосив 20 лютого днем жалоби за Небесною сотнею. Що це було: жалюгідна спроба виправити ситуацію, відверте підлабузництво, лицемірне бажання продемонструвати свою "відданість" народу і врятувати власну шкуру? Хто зна… Та що б це не було, офіційно чи не офіційно, за наказом чи проти чиєїсь волі, це відбулось би за будь-яких обставин. Адже ці люди віддали найцінніше, що в них було, задля нас із вами. А таке не забувається…

Юні хлопці, чоловіки та жінки вже ніколи не повернуться додому, не обіймуть близьких, не посміхнуться друзям. Сумно і боляче. Хто б міг подумати, що в 21 столітті, після всього, що пережила наша (і не тільки) держава, все повториться знову. Схоже, людство не квапиться вчитись на своїх помилках…

Сьогодні кількість загиблих вже вимірюється тисячами. І кінця, поки що, цьому не видно. Не будемо говорити про те, хто і за що бореться. Ця тема вже достатньо висвітлена в просторах інтернету, в коментарях, у повсякденних розмовах в чергах та автобусах. Давайте в цей день просто віддамо шану тим, хто "положив серце й душу за нашу свободу".


23 березня. Виховна година на тему:" Моральні та правові основи шлюбу та сім'ї "






26 квітня 2018 року відбулася виховна година на тему:"Чорнобильська катастрофа"-пам'яті ліквідаторам страшної аварії на Чорнобильській атомній електростанції. 













4 травня відбулася виховна година присвячена "Дню пам'яті та примирення"

ДРУГА СВІТОВА ВІЙНА (1939—1945)
Велика Вітчизняна війна 1941—1945 pp.
Велика Вітчизняна війни 1941—1945pp. — визвольна війна радянського народу проти фашистської Німеччини та її союзників (Угорщина, Італія, Румунія, Фінляндія); найважливіший етап Другої світової війни. Безпосередню підготовку до нападу на СРСР Німеччина почала в 1940 р. (план «Барбаросса»). Разом з європейськими союзниками Німеччина зосередила для нападу на СРСР 191,5 дивізії; сили противника нараховували 5,5 млн. чоловік, бл. 4,3 тис. танків і штурмових знарядь, 47,2 тис. гармат і мінометів, бл. 5 тис. бойових літаків, 192 кораблі. Німеччина планувала провести проти СРСР «блискавичну війну» («бліцкриг»). Зусилля СРСР щодо створення системи колективної безпеки не увінчалися успіхом.
Пакт про ненапад з Німеччиною (серпень 1939) дозволив відтягнути початок війни. Однак підписані при цьому (а також при укладенні у вересні 1939 р. договору про дружбу і кордон з Німеччиною) секретні протоколи були несумісні з нормами міжнародного права, підривали престиж країни. Обороноздатність країни була підірвана соціально-економічною політикою сталінського режиму, масовими репресіями, що охопили і військові кадри, а також великими прорахунками у військовому будівництві та у визначенні вірогідних термінів початку війни; головну відповідальність за це несуть Й. В. Сталін і його найближче оточення. До червня 1941 р. Червона Армія мала 187 дивізій; в її складі було бл. З млн. чоловік, більше ніж 38 тис. гармат і мінометів, 13,1 тис. танків, 8,7 тис. бойових літаків; на Північному, Балтійському і Чорноморському флотах нараховувалося 182 кораблі та 1,4 тис. бойових літаків. Радянські війська не були повністю укомплектовані особистим складом, танками, літаками, автомобілями, інженерною технікою тощо; війська і командний склад мали низький рівень підготовки.
22 червня 1941 р. фашистська Німеччина віроломно напала на СРСР. Створивши на напрямках головних ударів значну перевагу, агресор прорвав оборону радянських військ, захопив стратегічну ініціативу і панування в повітрі. Прикордонні битви і початковий період війни (до середини липня) загалом призвели до поразки Червоної Армії. Вона втратила убитими і пораненими 850 тис. чоловік, 9^5 тис. гармат, більш ніж 6 тис. танків, бл. 3,5 тис. літаків; у полон потрапило близько 1 млн чоловік. Ворог окупував значну частину країни, просунувся углиб до 300— 600 км, втративши при цьому 100 тис. чоловік убитими, майже 40% танків і 950 літаків. 23 червня була створена Ставка Головного Командування (з 8 серпня — Ставка Верховного Головнокомандування). Вся повнота влади була зосереджена у створеному 30 червня Державному Комітеті Оборони СДКО). 8 серпня Й. В. Сталін став Верховним Головнокомандуючим. Основними військовими подіями літньо-осінньої кампанії 1941 р. були Смоленська битва, оборона Ленінграда і початок його блокади, військова катастрофа радянських військ в Україні, оборона Одеси, початок оборони Севастополя, втрата Донбасу, оборонний період Московської битви. Червона Армія відступила на 850—1200 км, однак ворог був зупинений на основних напрямках під Ленінградом, Москвою і Ростовом й перейшов до оборони.
Зимова кампанія 1941—1942 pp. почалася контрнаступом радянських військ на західному стратегічному напрямі. Були здійснені контрнаступ під Москвою, Любанська, Ржевсько-Вяземська, Барвенковсько-Лозовська і десантна Керченсько-Феодосїйська операції. Радянські війська ліквідували загрозу захоплення Москви і Північного Кавказу, полегшили долю Ленінграда, повністю або частково звільнили територію 10 областей, а також понад 60 міст. Стратегія «бліцкригу» не виправдалася. Було розгромлено бл. 50 ворожих дивізій.

















12 ТРАВНЯ УЧНІ ГРУПИ 11-12 КУБРАКОВА ЄВГЕНІЯ, ШТАНЬКО В'ЯЧЕСЛАВ, АВРАМЕНКО ОЛЕКСІЙ, БОРИСЕНКО НІКІТА, КРЕМЕР ДАНИЛО ПРИЙМАЛИ УЧАСТЬ У МАСЬКОМУ ЧЕМПІОНАТІ "ЩО? ДЕ? КОЛИ?" З КЛАСНИМ КЕРІВНИКОМ                        ФЕДОТОВОЇ  Л.О ТА ВИКЛАДАЧАМИ ДНЗ"ЗЦПТОВТ".



















  3 вeрeсня 2018 року в групі 11-12 було провeдeно пeрший урок на тeму: "Українці сeрeд іншиx європeйськиx націй".




Конспект першого уроку на тему: “Українці серед інших європейських націй” 2018- 2019 навчальний рік.

Мета: навчальна: поглиблювати знання про культуру, історію, традиції європейців, вміння критично аналізувати історичні факти, робити власні висновки;
розвивальна: формувати почуття приналежності до  європейської спільноти, розвивати полікультурну, соціальну компетентності учнів, творчі здібності учнів; пізнавальну активність;
виховна: виховання в учнів почуття патріотизму, національної гідності, любові та поваги до рідної історії; виховувати почуття патріотизму й національної свідомості, виховувати толерантне ставлення до соціокультурних надбань різних європейських народів; уміння поважати точку зору інших, формувати цікавість до вивчення історії й культури народів Європи;
Обладнання: карта України; проектор, презентація «Що я знаю про Європу?»,  ноутбук, ілюстрації; зображення державної символіки; Конституція України; золоті зірочки, відео «Європейський дім», соціальний відеоролик «Країна починається з тебе
 Ми – вільні люди!
Ми, неначе, квіти,
Що виростають в полі чи гаю.
Нам цілувати небеса і вітер,
І долю мати, як вони, свою.
І буде доля, наче цвіт калини,
В розповені невипитих щедрот,
Бо є держава наша – Україна,
І є її невтрачений народ.                                                                                   
В. Олійник

Хід уроку:
І. Організаційний момент
1.              Метод « Роздум» Організаційний момент.
Україно! Дорога Батьківщино! З чорнозему, з любистку, з рути- м’яти, з роси, з дніпровської води, від зорі і місяця народжена! 25 років минає з тих пір, коли Україна була проголошена незалежною державою. Досягнення українського народу загальновідомі. Це надбання нашого народу протягом тривалого часу, історичного процесу, а також його величезна праця.
§                  Запезпечення емоційної готовності до уроку. Прослуховування пісні Ю.Рибчинського «Моя Україна» у виконанні Н.Бучинської.
Відомий поет Василь Симоненко писав:
        Можна все на світі вибирати, сину,
        Вибрати не можна тільки….
 Батьківщину
§                  Батьківщина – це наша держава. Якими ще словами ми можемо її називати? (Рідний край, Вітчизна)
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація діяльності учнів
2.                   Метод «Мої асоціації».
§                  Діти, з чим у вас асоціюється слово «Батьківщина» ? З якими поняттями, словами, історичними фактами асоціюють Україну в світі?
= вареники, калина, козаки, Запорізька Січ, Хортиця, Дніпро, Чорнобиль, брати Клички,  Тарас Шевченко …
§                  Перегляд соціального відеоролика «Країна починається з тебе».
Гарна назва «Україна»
     Сенс значний в собі таїть.
     «У»  то урожай в країні,
     «К»  то Київ, що стоїть.
     «Р» — рівнини під степами,
     «А»  то армія міцна,
     «Ї»  —   сховалась за лісами,
     «Н»  то ненька дорога.
     «А»  то аґрус, абрикоси,
     Що розпустить свої коси,
     Коли прийде вже весна
ІІІ. Розкриття теми
3. Метод «Аналіз» 27 років = це багато чи мало?
–  Як вважаєте ви – 27 років це багато чи мало = для людини, сім’ї, народу, країни ? …
§                  З погляду історії – це маленький проміжок часу в тисячолітньому розвитку людства. А з точки зору розвитку й так вже й мало. Швидко промайнули роки, багато відбулося подій, виросло нове покоління молоді. Можна зробити певні висновки, підвести підсумки.
Історична довідка.
«Акт проголошення незалежності.»
24 серпня Верховна Рада України прийняла історичний документ виняткового значення для долі українського народу — Акт проголошення незалежності України. У ньому зазначалося: «Виходячи із смертельної небезпеки, яка нависла була над Україною в зв’язку з державним переворотом в СРСР 19 серпня 1991 року, продовжуючи тисячолітню традицію державотворення в Україні, виходячи з права на самовизначення, передбаченого Статутом OOH та іншими міжнародно-правовими документами, здійснюючи Декларацію про Державний суверенітет України, Верховна Рада Української Республіки урочисто проголошує незалежність України та створення самостійної Української держави — України. Територія України є неподільною і недоторканою. Віднині на території України мають чинність винятково Конституція і закони України. Цей акт набирає чинності з моменту його схвалення». Розпочався процес утвердження атрибутів державності, без яких не існує суверенних держав. – Які атрибути держави ви можете назвати? – Що ви знаєте про них?
§                  4 вересня 1991 р. над куполом будинку Верховної Ради замайорів національний синьо-жовтий український прапор, а 28 січня 1992 р. він отримав статус державного.
§                  15 січня 1992 р. державним гімном України стала музика композитора М. Вербицького на слова П. Чубинського «Ще не вмерла Україна…».
§                  19 лютого 1992 р. Верховна Рада затвердила тризуб як малий герб України. Національна символіка перетворилася на державну.
4.     Найважливіші історичні події за 27 років.
§                  Назовить, чим жила Україна ці роки.
§                  Перші президентські вибори, обрання главою держави Л.Кравчук -1 грудня 1991 р.
§                  Обрання президентом України Леоніда Кучми- 10 липня 1994 р.
§                  Вступ України до Ради Європи- 9 листопада 1995 р.
§                  Прийняття Конституції України- 28 червня 1996 р.
§                  Майдан, Помаранчева революція- 21 листопада-26 грудня 2004 р., обрання президентомУкраїни Віктора Ющенка.
§                  Вступ України до Світової Організації Торгівлі- 16 травня 2008 р. (заявку було подано 30 листопада 1993 р.)
§                  У 2007 році тандем Україна- Польща отримав право на проведення однієї із найголовніших спортивних подій світу, і вже влітку 2012-го футбольне свято прокотилося 4-ма українськими містами – із 8 червня по 1 липня.
§                  Перше олімпійське золото для незалежної України виборола на зимових Олімпійських іграх 1994 р. у Лілліхаммері Оксана Баюл (фігурне катання).
§                  Перемога Руслани Лижичко на Євробаченні 15 травня 2004 р. А 14 травня 2016 р. перемогла Джамала.
§                  Євромайдан, Революція Гідності (21 листопада 2013 р.- лютий 2014р.).
§                  Анексія Криму Росією протягом березня 2014 року.
§                  Російська збройна агресія на Сході України 2014-2017 роки. В середині квітня 2014 року озброєні групи проросійських активістів почали захоплювати адмінбудівлі та відділки міліції у містах Донбасу . Українська влада у відповідь заявила про проведення Антитерористичної операції  (АТО). Поступово протистояння переросло у масштабний воєнний конфлікт.
§                  Позачергові вибори Президента України, що відбулися 25 травня 2014 року. Президентом обрано Петра Порошенка.
§                  Угода про асоціацію України з Європейським Союзом. Політичну частину угоди було підписано 21 березня 2014 року, економічну частину — 27 червня 2014 року.
§                  Відзначили 90 років з дня заснування Спілки української молоді (СУМ) – 06.2015, –
§                  17  (29) вересня 2016р. (1866) – 150-річчя від дня народження М. Грушевського, першого президента України;
§                  11 травня, 2017 Рада Європейського союзу ухвалила без обговорення безвізовий режим України з ЄС..
5.    Метод «Аналіз»
Як ви думаєте, чому Україна хоче вступити в ЄС? ……….
§                  Спитайте в українця, чи хоче він жити, як у Європі? Ну, так, звичайно, хоче. А що таке європейські стандарти життя? Це заробітки, як у німців, або, принаймні, як у поляків. А ще – гідна пенсія, зручний транспорт, затишні міста та села… Безперечно, все це – з категорії європейських цінностей і важливих надбань Європи. Коли ми говоримо про європейські цінності, мова не йде лише про матеріальні потреби. В основі економічного та соціального процвітання Європи лежить перш за все культура, цивілізація. Саме Європа створила сучасний світ таким, яким він є, саме тут були закладені основи сучасного державництва, громадянського суспільства, ефективної ринкової економіки, системи соціальної справедливості.
§                  відео «Європейський дім»
§                  Україна – єдина країна Європи, яка має стільки близьких сусідів. Отже майбутнє України тісно пов’язане з майбутнім Європейського Союзу. На території Європи розташовані 48 незалежних держав та 8 залежних територій, що належать 4 державам. Крім того, ще 2 країни (Вірменія та Кіпр) не мають європейської території, однак, їх також відносять до Європи. Переважна більшість європейських країн (33) мають вихід до моря, у тому числі 5 з них є острівними державами. 16 країн розташовані в середині континенту Україна – держава європейська не тільки за географічним положенням, але і за історичними, етнічним, культурним і духовним корінням. Вона – частина єдиного європейського простору.
§                  Країни ЄС мають спільний прапор з 12 зірками, адже 12 – це число , яке у багатьох країнах Європи є символом досконалості і єднання. Європа має єдину свою валюту – євро, яка введена в обіг першого січня 2002 року. Євро замінила інші національні валюти 12 – ти країн ЄС.
Із запровадженням єдиної валюти стало легше подорожувати.  Єдина валюта забезпечує стабільність для ведення бізнесу в Європі.  Європейський Союз дав можливість забезпечити мир, створити стабільність в країнах Європи.
ЄС приймає активну участь у миротворчих операціях та операціях підтримання миру. Особливу роль союз відіграє і у захисті навколишнього середовища. Прийнято більше 200 директив з питань охорони довкілля. ЄС – сім’я демократичних європейських країн, які зобов’язалися працювати разом заради миру та процвітання.
Своїми успіхами ЄС завдячує тому, як організована його робота –унікальному методові взаємодії інституцій ЄС: Європейському парламенту, Раді та Європейській комісії, які, в свою чергу , працюють за підтримки цілої агенції та інших установ.  Європа – континент розмаїття традицій, мов, де існують спільні цінності. І ЄС захищає їх. ЄС сприяє і заохочує співпрацю серед європейських народів, підтримуючи єдність і зберігаючи розмаїття та забезпечуючи, прийняття рішень з урахуванням інтересів громадян.  У ХХІ столітті, коли все більше посилюється взаємозалежність держав, збільшуватиметься і потреба європейців у співпраці з народами інших країн у дусі толерантності, пізнання та солідарності.
Країни ЄС дали світу величезну кількість відомих діячів: музикантів, художників, поетів, скульпторів та ін… В наступному завданні ви повинні встановити відповідність між  людиною – родом її діяльності – країною (Чаплін  – Великобританія, Да Вінчі –  Італія, Архімед   –  Греція).
6 .  Метод «Асоціативне гроно» «Україна – Європа»
(незалежна, вільна, патріотична, соборна, демократична, єдина, європейська, багатонаціональна, багатомовна, спортивна, пісенна…)
Ще у ХІХ столітті вчені довели, що центр Європи знаходиться саме в Україні поблизу села Ділове Рахівського району Закарпатської області.
1.              Отже, за своїм розташуванням Україна є європейською державою. Жителів Європи називають європейцями. Рада ЄС затвердила Угоду про асоцію з Україною та ЄС, таким чином Європейський Союз остаточно завершив ратифікацію Угоди. аключний етап процесу ратифікації, який дозволить розпочати повну імплементацію Угоди з 1 вересня 2017 року.
2.              У Раді ЄС нагадують, що більша частина Угоди про асоціацію вже діє. Угода частково набула чинності з 1 вересня 2014 року, а її торговельна частина, глибока та всеохопна зона вільної торгівлі, тимчасово застосовується з 1 січня 2016 року.
3.              “Укладення та набуття чинності Угоди надасть нового імпульсу співробітництву в таких областях, як сфера зовнішньої політики і безпеки, правосуддя, свобода і безпека (включно з міграцією), оподаткування, управління державними фінансами, наука і техніка, освіта та інформаційне суспільство”
4.              Робота над Угодою про асоціацію України та ЄС зайняла 10 років.
5.              Роботу над текстом Угоди було завершено у 2013 році, а її підписання відбулося вже у 2014 році – після Революції гідності.
7.Метод «Інформаційне коло» Європейський Союз – союз держав Європи
Що таке ЄС? Європейський Союз – економічний та політичний союз держав-членів Європейських Спільнот, створений згідно з Договором про Європейський Союз (Маастрихтський Трактат), який підписаний у лютому 1992 року і чинний із листопада 1993 року. Метою ЄС є створення умов вільного пересування в його межах товарів, послуг, капіталів та робочої сили.
Далекого 9 Травня 1950 року у Парижі, коли загроза третьої світової війни стала реальною для всієї Європи, Міністр закордонних справ Франції Роберт Шуман проголосив таку  декларацію: «Мир у світі не може бути збережений без докладання творчих зусиль . Об’єднання основних виробничих процесів та створення нової високої інституції об’єднають Францію, Німеччину та інші країни , що приєднаються, наблизить нас до перших конкретних кроків у напрямку створення ЄС, завданням якого є збереження миру».
Все почалося того дня. Отже, 9 травня і було вирішено святкувати як День Європи.  У 1951 році, з метою створення спільного ринку вугілля, сталі, було створено першу наднаціональну організацію.
25 березня 1957 року у Римі створено європейський економічний союз. Його утворили 6 країн : Франція, Німеччина, Італія, Бельгія, Нідерланди, Люксембург. Пізніше приєдналися інші держави …На сьогоднішний день в склад ЄС  входять слідуючи країни: 1. Австрія.2. Болгарія.3. Бельгія.4. Британське Королівство ???.5. Німеччина.6. Угорщина.7. Греція.8. Італія.9. Іспанське Королівство.10. Данія.11. Ірландія.12. Литва.13. Латвія.14. Республіка Кіпр.15. Мальта.16. Королівство Нідерланди.17. Велике Герцогство Люксембург.18. Словенія.19. Словаччина.20. Польща.21. Фінляндія.22. Французька Республіка.23. Португалія.24. Румунія.25. Хорватія.26. Швеція.27. Чехія.28. Естонія.
§                  Крім того, є ще кілька країн-претендентів на вступ до спільноти: Сербія, Чорногорія, Македонія, Туреччина і Албанія.
PS: Гімном Європейського Союзу є ода «До радості» з 9 симфонії Бетховена. /Звучить музика /
8.Метод «Міркування» Європейські цінності
§                  «Європейські цінності». Що то є таке? Європейські держави існували для людини, а не людина для держави. Там брали якістю, а не кількістю. Це – демократичні цінності. Все, що ми робимо, у суспільстві або самостійно, все це має витоки з порівняння на зовнішній світ. Не дарма ж психологи та педагоги радять нам виховувати дітей у «порядному та доброму середовищі». Це означає, що маленька людинка всмоктує в себе досвід та приклад батьків та соціуму. І майбутнє життя дитини зумовлене «аурою його виховання». Таку ж саму ідеологію можна перенести й у масштаби суспільства, нації. Ми живемо так, як живуть наші сусіди, ми робимо те, що роблять наші друзі, ми говоримо так, як висловлюються наші кумири і ми віримо тому Богу, якому моляться наші батьки. Все це – наші цінності: духовні, моральні, етичні, фізичні і т.і. Людина, якою б могутньою та владною вона б не була, підлаштовується під «ареал свого співіснування Європейські цінності – це мир і права людини На першому місці серед ідеалів для опитуваних у 27 країнах ЄС виявилися права людини (37%), потім у списку – мир (35%), демократія (34%), верховенство закону (22%), повага до інших культур (17%), солідарність (15%), повага до життя людини(14%), рівність (13%), особиста свобода(11%), толерантність(10%), самовираження (4%), і на останньому місці у переліку цінностей – релігія, яка виявилася важливою для 3% опитаних.
§                  А на вашу думку які цінності для нас/ вас є пріоритетними ?
9.«Ми – українці, ми – європейці»
§                  Вікторина «Наша історія, наша спадщина.»
На цьому етапі уроку ми звернимося до нашого епіграфу уроку «Ми знаємо, хто ми є, но не знаємо, ким ми можемо бути» (Уїльям Шекспір). Безсумнівно наше майбутнє  та майбутнє нашої держави залежить від нас, наших дій та поступків. Україна прагне стати членом Європейської Союзу. Для того щоб ми не знаходилися осторонь великої події для нашої Батьківщини ми запрошуємо батьків відповісти на запитання вікторини.
1.              В якій країні знаходиться географічний центр Європи? (Україна)
2.              Яка гірська вершина Українських Карпат найвища? (Гора Говерла.)
3.              Який Президент України підписав Угоду про партнерство та співробітництво з ЄС? (Леонід Кравчук.)
4.              Участь яких країн передбачають зустрічі у «Нормандському форматі» (Франції, України, Росії, Німеччини.)
5.              Перша угода між ЄС та країнами колишнього Радянського Союзу була підписана ЄС саме з ЦІЄЮ країною? (Україною. (Угода про партнерство та співробітництво між Україною та ЄС підписана 16 червня 1994 та вступила у дію 1 березня 1998 року.))
6.              . 80% тексту Угоди про асоціацію України з ЄС займають норми саме у ЦІЙ сфері? ( торгівля, економіка)
7.              Ці три країни ЄС здійснювали у 2014 році поставки газу в Україну? (Польща, Словаччина, Угорщина)
§                  презентація «Що я знаю про Європу?»
ІV. Рефлексія
Запишіть на золотих зірочках ті факти та характеристики України, як держави так і українців, що характеризує нас як європейську націю. (Наклеїти зірочки навколо карти України)
1.              V. Підсумок уроку
Усього на території Європи розташовано 45 незалежних країн, економіка і культура яких тісно пов’язані. Україна, маючи великий природний, економічний, культурний, інтелектуальний потенціал, спроможна посісти належне місце серед народів Європи і світу в цілому. Кожен повинен пам’ятати, що настав час, коли все залежить від спільної взаємодії та співпраці громадян держави Україна – дорослих і молоді. Майбутнє залежить від кожного з нас!

§                  Інформаційні ресурси:
https://learningapps.org/3695884
  

05.10.2018 року в нашому навчальному закладі відбулась урочиста лінійка 
"До дня працівника освіти". У заxоді приймали участь учні 1-го та 2-го курсів.  
                  МОЇМ ВЧИТЕЛЯМ...

Пролітають роки, довго тягнуться миті...
Скільки їх відійшло, скільки вже пережито.
Забувається зле, марнослав’я минає,
Залишається те, що серця зігріває.

Непомітно зерно засівається в душі – 
Вчителі – сіячі, а рілля – їхні учні.
І отак – без кінця, і отак – день за днем
Йдуть за плугом вони віковічних проблем.

Бур’яном пророста безтурботність дитяча,
Збайдужілість черства і наївність ледача,
Та надія свята вчителів не зникає –
Життєдайне зерно у ріллю западає.

І хоча промине і не рік, і не два –
У посивілі скроні заб’ються слова:
Ви пробачте нам те, чого ми не уміли,
Ви пробачте за те, чого ми не хотіли.

Ми пригадуєм Вас, розуміємо слізно – 
Для подяки час Є, для подяки не пізно.
Ми вклоняємось Вам за усі покоління, 
За зернину в душі, за проросле насіння.

Ми дякуєм вам...

І благаємо щиро: уміння навчити
Передайте нащадкам, щоб уміли любити!









12.10.18 виховна година до дня "Захисника Вітчизни".













Назва цього популярного в народі свята говорить сама за себе. Захист своєї Вітчизни від зазіхань з боку тих, хто час від часу намагається загрожувати державним засадам будь-якої країни - свята справа. Вона вимагає від людей сміливості, честі та відваги, дуже часто величезної самопожертви і колосальної самовіддачі.



12.10.2018 року в місті Запоріжжі відбувся урочистий мітинг до дня «Захисника Вітчизни» , на честь відкриття меморіальної дошки борцям за волю України , по вул. Поштова 73. Група 11-12 приймала активну участь в цьому заході. Поблизу цього будинку у грудні 1917 року точилися бої між загонами українських вільних козаків та більшовиками. Силами патріотів більшовицький заколот було придушено та відновлено у місті владу Української Народної Республіки. Вічна Память і Слава Героям!
















6 грудня - виxовна година до дня "Збройниx сил України".



13 грудня група 11-12 приймала участь в xудожній самодіяльності.















Комментариев нет:

Отправить комментарий